` najwarznie jsze aktual nosci !!!

NAJNOWSZA NOTKEA !!!!!!1
JUSZ dzisiaj ( 2. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 20 !
AUTOR zoea !
TEMAT : ?

ZAPRAS ZAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NASTENPNA NOTKEA !!!!1

JUSZ jutro ( 3. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 12 !
AUTOR malvaa !
TEMAT : post tematyc zny !

sobota, 1 lutego 2014

` OO - zerowy post ? ale jak to ? - malva - czyli zapozna nie z mojom osobom ! - FAQ i te spra wy

muzyczka < ---- fajne kilkac w to !!! 


heej ka ! no wienc tak - durzo osub moze sie zastana wiac kim jestem ? co tu robie ? czy bycie blogerkom sprawia mi pszyje mnosc ? wiec postaram sie teras wam odpowiedziec na wasze wszys tkie ( jeszcze nie zadane hihihih ; D ) pytan ia . podobno nazwya sie to FAQ ( fak ? dzienki wies co -,-- -- myslis ze nie znam angiels kiego ? - , ---- )  i czyta sie chyba fak ... tak tesz pomyslalam o tym samy m !!!!!!!!!1 ; / no dobra ale jak jusz powie dzialam tak tesz zro bie ! ; D ; ) - , ---

no to tak :
FAQ ; 3 

1. nazywam sie malvina ! tak dobrze pszeczytales mam takie fajowsk ie imie ! * , * 
2. mozna muwic na m nie malvaa , malvinka , malvina , albo jak tak chcecie ale wole malvaa ! to najfajowszejsze ; D
3. mam na nazwisko moran ! tak wiem mam superwoskie nazwizko po tacie ;3 chyba hinskie jakies ? nie wiem ! nie pytac o to bo nwm - , -----
4. na drugie nazwizko mam pena ! tak dobrze przeczytale s mam takie superowskie nazwizko jak karlos pena z mojego ulu  - no dobra ale prawie ulu  - zezpolu big time rusch ! 
5. czyli nazywam sie malvina pena moran !
6. mam 190 cm wzrostu ! - , ---------- nie nawidze tego taka wyss oka jestem masa kra !! - , ---- ; D
7. waze 38 kg * , * grub aseq ze mnie . ; 3 ; D - , ------- ; /
8. muj tata pracu je w angieli i co tydzien daje mi 100 funtuf i jakies prezety ! koham go ale nie lubie w sumie bo brzydkie mi daje prezety jakies ajfony zapakowane w skarpetki o - O aha ? ze co ? mapha ? 
9. moja mama jest emigrantka uciekla z kambodży ! ; D a tak serio to jest polakom i lubi robic naelsniki szcze gulnie dla mnie !  - , --------
10. fandomy ! czyli jestem : 
` ruschers 
` penators omomomo karloss pena ! * o *
` selenators  
` swifties
` smilers
` jonatics
` lovatics
` lordes - fani lorde omomomo * , * 
ale i tak jonatics forevaer ! ;444
11. chcialabym zostac atei stkom !
12. odchudzam sie ! mam juz 2 godziny gloduwki ! 
13. cielam sie kiedys ; / przez takiego hlop aka bo on mnie zdradzil i poszedl na lod y z innom ! ( tak dobrze - na l o d y !! ; o) i ogulnie mam blizny jak kjedys sie pszelamie i wszys tko poukadam sobie w glow ie to wam pokarze moje rence ! tylko to nie bendzie moja wina jak zemdlejencie ? ! 
14. jestem szatenkom !
15. mam blond wlosy 
16. mam piwne oczy !! o - O 
17. nie mam faeceboka ? 
18. ale jak mnie poprosi cie to moze doloncze !
19. umiem polizac sobie 6 palec u lewej st opki !
20. rzartuje nie bierzcie tego na serjo mam tylko 5 palcow ! ; )
21. chce sie scionc ! w sensie glowe no wlosy  ; D 
22. mam iq 178 ; D
23. numer buta - 39 cm ; D
24. kocham grac w siatkuwke ! szczegulnie na wu łefie  ; 3 - , - ---- 
25. nigdy jeszcze nie cwiczylam na wu łefie ; o ; D 
26. uwielbiam hodzic do szkoly !
28. mialam 10 hlopakuw -  w tym roku tylko 1 ; / ; ( ; [
29. durzo jusz faktuw zrobilam ; D 
30. lubie cherbate ! potrafie wypic 10 w ciongu jednego dnia o - O
31. urodzilam sie 26 maja 1999 roku ! nie pytac o to nie powiem wam  ile mam lat - , -------- 
32. nie wiem co jeszcze napisa c ; / jak na cos wpadne to dopisze oki ? albo wy o cos zapytacie to ja tesz do pisze ! 

to teras o pszeznaczeniu tego bloga !!1 WARZ NE !!!!!111

ten blog bendzie o :
` muj pamientnik 
` ruzne porady odem nie  - dla was dziew czyn !
` milosc ; /
` moda 
` muzyka 
` ruzne opowiadania 
` przepisy kulinarne ! 
` gloduwce ; /
` ogulnie o mnie ; )
` nie wiem o wszystkim !!!! serjo ; D 


wszystko bedzie w kategoriah wiec latwo mozna bedzie to znalesc ! 

to by bylo na tyle ! khun wam wszy stkim za pszeczytanie jak pszeczytaliscie to zostawcie slad po so bie ! w komciu ! oczywka ; D
nastenpna not ka jusz jutro ! szykujcie sie bo to bedzie nie spodzianka !- , - ------- 
o - O
addiju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 moje kohane ohkin !!!! wasza primrosea 

`malvaa !


bardzo warzne p. s . !!! 

bloga bedom prowadzic dwie osoby ? ! jedna - czyli ja ; malvaa ! 
i druga
czyli zosia zoea zołi ! zapraszamy bo jest superwoeo !! zaras zoea napisze notke ?  ! addiju !!! 

2 komentarze:

  1. Jesuuu dziefczyno jezteź zarombistaaaa aaaa!! < 3 Dodafajcie wiencej noteg plissska hihihi koham ciem i wgl to jesu cięłaś sie o jesu :((((( Bul niesamowity jejuu szkoda mi cie :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko ! FluffyMeg danke ju ! khun bardzo ! to mile bardzo czy tac jak kto s komus sie podoba ten wpis ? !! prosze zaglondaj tu czensciej na pew no sie nie zawie dziesz ? !!!!!!!!1 jako ze pierwsza napisalas ten za cny (hihihhi) kometarz to dam ci dedy kacje w nastempnej notce !!!!!! koh cie z zoea !!!!! pozdrow ienia !!!!1 zza swiatuw z krainy promykuw nadzieji - primorosea malvaa !

      Usuń