` najwarznie jsze aktual nosci !!!

NAJNOWSZA NOTKEA !!!!!!1
JUSZ dzisiaj ( 2. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 20 !
AUTOR zoea !
TEMAT : ?

ZAPRAS ZAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NASTENPNA NOTKEA !!!!1

JUSZ jutro ( 3. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 12 !
AUTOR malvaa !
TEMAT : post tematyc zny !

poniedziałek, 3 lutego 2014

' O3 malvaa muwi rze dżejms jest fu . - , -----------

ona mysili ze james muj kochany jest gupi . !!!!!!!!!!!!!!!11 nie nawice tej suk wy - . ----- karlos to ciota a nie muj monsz on jest spk . !!!!!!!!!!!!!!!!11
i wgl teraz mam na niom foha, bo mi sciongnela farbe na basenie . !!!!!!111 teras musze sb kupici nowom..... a ona ma blont otros dty . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 fuuuuuuuuuuu ble ble 
wgl nawet nw-cie jak mi sie nudzi . - , ------ ' malvina zdarua mi dżejmsa z kostiumu kom pielow ego !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111 bend zie mi ot kupywać . ; ((((((((
sorka za to rze dzisiaj ale ojćec zabra u mi kompa . - , -------- 

1 komentarz:

  1. Nie wkusz aj siem tak noo :(( To za szkodzi tfojej urocie slonko :)

    OdpowiedzUsuń