` najwarznie jsze aktual nosci !!!

NAJNOWSZA NOTKEA !!!!!!1
JUSZ dzisiaj ( 2. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 20 !
AUTOR zoea !
TEMAT : ?

ZAPRAS ZAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NASTENPNA NOTKEA !!!!1

JUSZ jutro ( 3. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 12 !
AUTOR malvaa !
TEMAT : post tematyc zny !

sobota, 1 lutego 2014

' O1 PJERWSZY POST : ppppppp pishe dla was zoea (czy li zołii : pppppppp)

muza aa aa . < 3 3 3 3 333333 33 3 kloc kaci

1. pjerws zy fuckt (jestem taka  niegżecznaaa : ooooooooooooo) to to rze mam na imje zosia ale morzecie muwic do mn zoea ; )))))
2. od 3 dnii j estem pastel got . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 wi dziidcie jaka ja jestem siliczna : *****
3. muj brat tesz ma bloga ale nie dam go wam : ppppppp
4. malvaa to moja bieff od zawshe . !!!!!11 nawet mamy pod naswi ska : )))))))
5. znajomki muwiom do mn zołi bo tak lb . <333 #hasztag
6. mam nazwww morgan bo moja mamća tak hc iała . ; )))
7. mam dwa koteszkiiii som pienkne . <333333
8. jestem
~rushers
~maslower
~lordess kc jom <3333
~jonatiks < 333333333
~słiwtis (nwm jak to sie pishe ; ////////)
9.malvii chce zostaci ateistkom to ja tesz . !!!11
10. mam rozmiar 40 cm . ://////////
11. warze asz 41 kg !!! jestem grubassskiem :////
12. mam 191 cm wyso kości . !!! hchacha dwa słuwka w jednym : p pppp
13. razem s malvinkom mamy głoduwke (ale zjadłam jusz dfie czokledy hahah)
14. mam ruszofe włosy bo jeste pastel . : ******
15. nosze nbskie soczewkyyyy ; DDDD
16. rb najpienkniejsze kresgiii na śfiecie . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
17. rb jasnom kupe : ***
18.nm fb bo mi rodzice nie poswalajom załoszyć (ale jak bd chcieli to zrobie to pokryjomu . !!!!!!!!!!!!!11111)
19. pszestałam sie cionć 10 min temu dla wass : ***
20. urociłam sie 29 lutego ale gugle nie hce wpisaci . - , ----------
21.koham goroncom czokolade hahahv  <33333
22. kc penisa . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oj tenisa . <333333333
23.nw co napisaci : ///////// papapa
24. kc btr ale ni nawidze karlosa tempa piz da . - . -----------


zoea

p . s .  -    to ja malvaa ! musia lam zedytowa c tego posta !! powud ? ! zoea nie umie edytow ac czcion kuw !! khun bardz o i mapha ze sie wtroncam !! 

9 komentarzy:

  1. Matko przenajświętsza. Co to do cholery jest? Ten blog jest conajmniej żałosny, tematyka w porządku, ale reszta? Kto to widział - tyle błędów w jednym wyrazie. Do tego słowa są porozdzielane na sylaby albo pojedyncze litery (?), przez co o wiele trudniej czyta się całość. W ogóle, nie brzmi to jak język polski. Zastanawia mnie tylko co za dzieci to zrobiły, ale mam nadzieję, że to usuną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo danke ju za zostawie nie kometa rza ! khun bardz o ! ale jak ci sie nei pod ob a ? to po co tu whodisss ? - , - ------ mapha bardz o a;le m,ozesz juz sto nd isc ? ! nie musis tu siedie c ! jak ci sie nie podoba to nei kome tuj ! proste ! ? no

      Usuń
    2. je su ale wiesh co morze my to rob i my s pasjom . ??? nie zastanawjau as sie . ??? nie musish tu fhodzici a po sa tym w rzyciu tego n ie usóniem y .. - , -----

      Usuń
    3. jeste sicie wszs cy gu pi . !!! nie umie će sie pokazaci tylko wrzyscy z anonima jestescie rzauosni . : ))))))))))

      Usuń
  2. zgadzam się z przedmówcą, to jest żałosne, usuncie to jak najszybciej, bo tylko zaśmieca blogspota~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no dokladnie jeszcze ta ortografia... porazka jak jakies pokemony internet sie po malu stacza

      Usuń
    2. anonimowy anonimek2 lutego 2014 00:13

      @fluttershy usuńcie* :)

      Usuń
    3. masz beznadzienjom nazwe poza tym pewk a nihdy nie ogl my littly poni . . . . ; /////

      Usuń
  3. danke ju za zostawienie kome tazy ! zapra szamy jusz dizs ok olo godiny 15 bondz 16 !!!!!!!!!!11 NOWA NOTKEA
    NEW NOTKEA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111

    KHUN BARDZ O ZA ZOSTAWIE NIE KOM CIUW !!!!!!

    OdpowiedzUsuń