` najwarznie jsze aktual nosci !!!

NAJNOWSZA NOTKEA !!!!!!1
JUSZ dzisiaj ( 2. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 20 !
AUTOR zoea !
TEMAT : ?

ZAPRAS ZAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NASTENPNA NOTKEA !!!!1

JUSZ jutro ( 3. 2. 2014 r . ) !
O GODINIE 12 !
AUTOR malvaa !
TEMAT : post tematyc zny !

niedziela, 2 lutego 2014

` O2 - post nu mer zero dwa , wkurzona malva i bad daey ! czilli pamientni kowe swierze nia !

musicea < ----- cickac tu i odsuhiwac ! 

notke tom dedyk uje FluffyMeg ! to dla ciebi e slonko !!

kia ora ! helo ! bue nos dias ! - , --------- tu ja wasza malva 
dzi siaj w bar dzo zlym chu morze ! a cze mu ? ! bo bad daey mam wla snie ! co sie stalo ? jak do tego doszlo  ? okaey zaras pozna cie odpowiedz ! 

dzi siaj jest nie dziela i jak prze czytala m wczorajszego postea zoea'y to muslalam ze no po prost u mnie krew  zaleje  ! - , -------------- powud ?  !!!!?!?!?! nazwala mojego karlossa tempom piz dom !!!!!!!! dobrze ze ona taka idealn a jest bo przecierz koha jamesa ? !! kto to w ogule jest ?! jprdl ale mn teras wkurww ona !!!!!1 kto to ten james jakis  ?! skond ona go wytrzasne la ? jak jej sie nie podo ba to po co komentu je ? je zusssss ?         !!!!!! no kuwerrwer !  jsg hjfhdjh! ? ?@# 1 4

dobra nie bede na niom zdro wia tracic ! idjotka serjo no bo jak ? ! ale i bez tego mam dzis bad daey 
dzi siaj mama wyje chala do kambo dzy heheh hihiuuuhuuhu no i wkurrwww bylam bo kto no kto mial mi zro bic nalesni ki  ?! ! ! sama nie umie m !  pote m pszyszla do mnie zoea co mieszka zaras obok m nie ale pszyszla i wiecie co !??! powiediala m jej ze jej ten james ( nadal nie wiem kto to lel ) jest fu i wgl - , ---------------- nwm wkurww mn ona i potem poszly smy na basen i sie wkurww w tedy na nia bo ona miala kostjum z jamesem a ja z karlosem nigdy nie mia lam !? ?!? - , - ------------- i wkurw sie na nia bo co ? 1 bo ona ma a ja nie  !? ? to imposibule ?! w ogule to ona  niby taka pastel got ( co to kurw jest ? o - O ) - , ------------ a nawet nie wie co to kri per sy !!! masakra jakaa s ? !! co ja mam sob ie o niej teras pomysl eac ? !!! to ser jo straszne jak w gl mozna doprowadzic sie do tak iego stan u   ? 11! !! dalej bylo jesz cze gozej ! gdy weshlys my do wody hloro waneaj z basenu ?  to nagle zoeai penk la czapkea czilli czepe k ? ! o - O - ,---------------- -- kupila go w hinah ! wiem bo pisao madea in indonesyae ! dowud ? ! ! mam zdjencie jak nie wierz ycie ! proshe dowud zecho wy w zaloncziku zalonczony m  ! khndrum ! dowud  < tutaj clicac ! 
no i wlosy jej wyle cialy ( nie z guowy z penknietego czapkea czilli czepk a ! - , --------  ) a ona ma ruszo fe wlosy ! skan dal ! masa kra ! co teras ? ! ?! ? zoea nic nie poczula  ! ale ja to widizala m wsyzst ko widiziala m 1 ! bylam swiadkie m 1 ! jej wlosy wply nely do basenu z woda hlorowowanea ! jej wlosy byly robi one pro fe sjonalonom farb urom do wlosuw  rudyh ! ( tak , zoea jest ruda dlatego teras jest ruszofa ! to praw da !) 
niestety dowiad ujecie  sie o niej masa kryczn yh zeczy ! i wiem co teras o niej myslicie  i o jej ojcu - to praw da jej oj ciec ( o ile go ma !  ! tempa sucka - ,- -   ) nie mial ruszo fyh lonia kuw !   ! masakra - , ---------  ale nie w tym zecz ! z jej wlosuw po spotka niu z woda holorowanea zacz ela sciekac farb ura !  ! ruzo wow losa !!!!!!! !! to mnie zamuro walo ! dowud ! < cickac tam 
zoea w koncu sie skap nela rze jej farbura z wlosuw kapal a do basen u ! ! az mi sie jej zal zrobiu o ; / ; ( - ,----------- ; D ale to nic ona byla uciesz ona bo miala kostjum z jamesseam ! - , - i znowu jej nie nawidizla m ! bo jak mozna ? ! ale potem sie juz pogodzily smy - znaczy ona tak my sli ; D ! i zrobi ly smy sobie zdjen cie na zgo de ! 
photeo z basenu  

no i to koniec dnia dzisiejsze go ! nastepna notka to bedz ie notka zoeai ! pewnie na mnie na wrzuca ! sucka - , --------- aha ! ?!  a moja naste pna notkea to juz nie bendzie naj praw dopodobniej mojom kart kom z pamient nika ! tylko zapew ne jaki ms postem tematy cznym ! 

post tematy czny ! co to jest ? 
to notkea o ja kims konkre tnym tema cie ! czyli na pszykla d o podruza h ! ja na pisze o samokale cza niu sie ! tak i wstawie zdjencie swoi h dloniu w czy rencuw ! pocie nty h ! za os oby niepoel noletnie nie odpowia dam ! ! jak zemdlejencie o - O opowie m wam tez jak doszlo dot ego ze sie ciela m ! samokalczeal am ! danke ju ! khun bardzo za preczy tanie tego postea ! 
addiju 
wasza primrosea 
` malvaa !

p . s . mapha ze dopiero teras o 18:30 ale postea sie sama miala dodac i sie nie dodala ... ; o 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz